Gokceaygun16 aynı şey bendede var. Geçtiğimiz cumartesi doktora gittim ve bu deliğin her bebekte olabileceğini akciğerlere kan akışının bu şekilde olabileceğini söyledi. Yarım saate yakın ultrasonda baktı fetal eko çekimi yaptı bütün herşeyi çok şükür ki normaldi.31. haftamdayim doğumdan bir ay sonra bebeğimi kontrole getirmem gerektiğini söyledi. Hiç sıvı alımı v.s bişey söylemedi . Gayet olumlu konuştu haklisiniz endişelenmekte ama içinize sinmiyorsa gittiğiniz doktor araştırıp farklı bir doktora gidebilirsiniz. İlk olarak ben devlete gitmiştim 20. Haftadan beri fetal eko çekimi için açıkçası kafamdakileri soramadıgim ve içim rahat etmediği için özele gittim.