Benımde tansıyonum cok yuksek ılac baslamadı doktor kesinlikle tuzlu hiç bir şey yemıorm peynırı zeytını tuza koyuyorum hazır tuzlu hıc bısey yemıorm yemeklerde tuzsuz 3 ay daha sabretmemız lazım bebek doğana kadar smdılık biraz daha Dusuk eskiye gore 25+4 olduk bizde Ikı gunde bır bır dıs sarımsak çiğneyip suyla yutuorm onunda faydası var