Merhaba kızlar , babybjörn almak istiyorum . Erkenden kullanmaya başlayınca bebek seviyor sanırım baya .İnstagrmada 10 aylık bebekler hala kullanıyor .Fiyatı düşündürüyor ama gördükçe alasım geliyor 😀Alıp kullanan memnun olan çevresinden duyanlar var mı 😄