ekrnz 23+4 teyim sabahtan beri bebeğimin tekmesinide hareketlerinide hissetmiyorum normalde hissederdim tatlı yedim şeker yedim hala bi hareket yok
Cramel ekrnz bende tam post açacaktım bende 19. Haftadayım 3 haftadır hissediyordum bugün hiç hissetmedim. Normaldir inşallah
ExpatMom ekrnz Benim de o haftalarda öyleydi. 30 dan önce hareketler düzenli olmuyormuş. Panik yapma, biraz daha bekle bakalım, farklı pozisyonlarda uzan. Yine hissetmezsen gider baktırırsın için rahat eder.
beyza-guven 24 üncü haftaya kadar duzensiz hareket etmesi normal demisti doktorm o yuzden bence strese girmeyin gündüz hareket etmiyosa gece ediyodur. gece etmiyosa gunduz ediyodur korkmayin 😇hep iyisini güzelini düşünün
Yeliz1 O haftalarda olabilir diye düşünüyorum çünkü ben 24 te hissetmeye başladım cok duzensizdi bi gün hissetsem bi gün hissetmiyorum.28 den sonra düzene girdi.Once sakin kalmaya calis panik yaptıkça hareket etmiyor bendede oluyor bazen.Tabi yine duzelmezse doktora git derim
ekrnz Yeliz1 evet canım stres yapınca öyle oluyormuş yani hala tekmelermi hissediyorum sayılmaz ama oynamasını hissediyorum çok şükür 🙏🏼