Cevirmenanne Dagcilegi Canım ben şehir hastanesinde Saliha Ezgi Argan’a gidiyorum memnunum doktorumdan da lakin seninde deneyimlemen gerekiyor bence bi bak derim 😇
Zeynep_cekim Ben devlet hastanesinde Sebahattin çelik e gidiyorum çokta memnunum ve hastası da çok deneyebilirsiniz derim 🙈
Bebegimgeliyor10 Bende Balıkesir devlet Hastanesi’nde Sebahattin beye gidiyorum gayet memnunum 11+6 haftadayim.ayni zamanda özele gidiyorum Alaattin kacar çok iyi cihazları muhteşem ondan da gayet memnunum.
Dagcilegi Bebegimgeliyor10 çok teşekkürler. Özelde Alaaddin Beyle beraber olan Ertan Adalı yı tavsiye almıştım. Değerlendireceğim ☺️
Selinbam Bnde devlette sebahattin çelik e özelde sevgi de Emel Ateş e gdiyorum ikisindende memnunum Alaattin le ilgli bazı arkadaşlarım çok sorun yaşadı onu çok överler burda ama ben negatifim ona karşı
Dagcilegi Selinbam teşekkürler tavsiyeniz için. Neden iki doktora birlikte muayene olduğunuzu öğrenebilir miyim ne gibi artıları var 🙂
Bebegimgeliyor10 Selinbam ne gibi sorunlar yaşadı arkadaşların acaba bizde bilelim canım ona göre hareket ederiz yol yakınken değiştiririz doktorumuzu🤗🙏
MatematikciAnneAdayi Balikesirdeyken Altuğ Bağcıya gitmistim bekleyenlere konustugumda çok iyi bir doktor sıra almak bile bazen zor oluyor demişlerdi istersen bi arastirabilirsin
Nilllll Bebegimgeliyor10 benim de doktorum Alaattin Bey canım kimine göre iyi kimine göre kötü ben de çok duydum bunları en kötü yanı bence çok konuşmaz siz sormadan herşeyi anlatmaz yani ama ultrason aletleri felan çok iyi 😍 az ve öz konuşur
Selinbam Bebegimgeliyor10 abim in bebeğini erken aldı ciğerleri gelişmemiti o yüzden küvözde kaldı bibaşka arkadaşımı da geö aldı bebek mekonyum kakasını içerde yapmş o da yne 1 hafta küvözde kalmştı ve soruları hiç cevaplamıyor insana saygıdız davrsnıyormuş böyle duyuyorm