gokcek07 39 dayım karnımda hafif kasılma var, taş gibi karnım, neredeyse 5 dakıka da bir de idrara cıkma ihtiyacı duyuyorum, başka çok bi belirti yok ama bilemedim 🙄 acaba doğum belirtileri mi geliyor?
Cahit_sevim gokcek07 sorma canim bende 39 + 3 um ha cikti ha cikacak diye bekliyoz benimde agrilarim oluyo karnim tas gibi nst ye gittim dun hic sancin yok dediler eve yolladilar artik sabirsizlanmaya basladik bekliyoz bakalim🤗🤗
ecembugra53 gokcek07 Bende 39 haftamdayım kasılma agrı çatı agrısı hepsi var sancım dün gittiğimde tavan yapmıştı acıklık yoktu diye evceyim bekliyorum canım 😂 hersey yapıyorum
gokcek07 ecembugra53 hakkımızda hayırlısı olsun, aylardır squat, plates, kumda yürüme, hurma ne varsa yapıyorum ama vakti değil sanırım beklemeye devam 😂
ecembugra53 gokcek07 aynen canım biz elimizden geleni yapalım Rabbim vaktini biliyor ❤️😊🤲🏻 O ol deyince olacak ☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻