denizali_ aynen bende de yemek mutfak başka bişi yapmayı bıraktım 🤣şuan bende kimsenin pek gelmesini istemem yadaa gitmeyi hamile olunca daha çok korkuyor hastalıktan, bide henüz kimseye söylemedik 3 aylık olduktan sonra herkese söyleyeceğiz, herkes öğrenince zaten hamile yorulmasın diyip gelmezler herhalde 🤣tabi düşüncesiz çok insan var