Sweetie 9 Kasımda miniğimle kavuşuyoruz inşallah 38+6 da erken geliş olmazsa tabi😅 sizler aldınız mı günü
Beyzabyk Sweetie bizde 20 kasıma gün aldık kavuşuyorum oğluma 24 günümüz kaldı 😍 rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza aldırmayı nasip etsin 🙏🏻
Aybus Ezgim bizde 2 kasıma aldık 🤗🥰 Allah sağlıklı bir sekilde kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin 🤲