17+3 olduk hamileliğin başından beri mide bulantısı adına hiçbirşey yaşamadım sadece kokuları daha iyi alabiliyordum. Alerjik bir bünyem var hamileliği öğrendikten sonra kullandığım hapımı kullanamadım ilerleyen haftalarda burnumdan nefes alamamaya ve sürekli hapşurmaya başladım doktorum zyrtec ilaç yazdı fakat sadece hapşırmamı kesebildi, deniz suyu ,mentol vs gibi şeylerle açmaya çalıştığımda ise ilk 5dk açık sonrası daha da kötü bir tıkanıklık oluyor. Bunun yanında gece burnumdan nefes alamadığım için dudaklarım hep çatlak ve inanılmaz acı veriyor.Aynı durumu yaşayan ya da çözüm önerisi olan var mı? Burnumdan nefes almayı özledimm😔