Pnr-kznky Merhaba 8 haftalık hamileyim fakat bebek 6 haftalık gözüküyormuş bebeğimin gelişimi çok yavaş 10 -15 güne gel bakalım dedi kalp atışını duydum bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilir msnz
Melisahinn Pnr-kznky 2 hafta ileri yada 2 hafta geri olması olağan bir durum olarak karşılanıyormuş geç döllenme olabilir belki içini ferah tut :)
Pnr-kznky Melisahinn inşallah canım doktor o kadar çok korkuttu ki hiç bir şey konuşmadı bir de karar veririz 15 güne dedi ne için karar vercek doktor gebelikte çok büyük önem taşıyormuş