Bende 33. haftamda değiştirdim doktorumu. Bana uzak bir yerdeydi kliniği, yeterli ilgi göstermiyordu, hastane randevum olduğu gün gidiyordum doktoru bugün yok diyorlardı elim boş dönüyordum, ultrason makinesi bozuk diye 3 ay fotoğraf bile alamadım telefondan çekiyordum sadece. En son normal doğum için bebeğimin iri olduğunu sezaryen önereceğini söyleyince bıraktım. Şimdi devlet hastanesine gidiyorum, sorun sıkıntı yaşamıyorum öyle, doktorum da ilgili çok şükür gayet 🙏🏻😂