nnt28 baktır diyorum bende rahim ağzına , ihmal etme bu tür şeyleri diyorum. Sonuçta can taşıyoruz kafanın rahat olması en doğru şey değil mi sizce ? Ayrıca 2 gündür hissediyormuş bu dönemler bebeğin büyüme atağı dönemi. Nesini yanlış buldunuz yada hoş bulmadınız benim aklım almıyor