Kızlar merhaba Bursa’da normalde Anadolu hastanesine gidiyordum ama sigorta ve para sıkıntısı yaşıyoruz yani 18 gün var doğuma ama erken gelme ihtimali var biryerden para gelicekti ama sigortam gozukmedigi için özelde 2 katı para istitor. Yani herşey üst üstte geldi ve moralim çok bozuldu uykularım kaçtı kendi doktorum 3 senelik eski doktorum murat Kadıoğlu ve çok bilgili iyi bir doktor şehir hastanesiyle konuştum sigorta olmadığı için oda para istiyor ve kovid Hastanesi’ne devlete para vermek bana gereksiz geliyor refakatçi eş de kabul etmiyorlar evli bir bayan olması lazımmış ve benim çevremde öyle biri yok kaynanamı istemiyorum arkadaşımda olamaz eşimde kafayı yicem az kaldı 37 3 um ve her an doğabilir var mı aranizda doğum yapan yakın zamanda şartlar ne nasıl geçti nolur cevaplayın 😭🙏🙏