MihricanA Arkadaşlar daha önce de açmıştım bu başlığı. Ayağa kalkinca özellikle acayip sertleşiyor karnim sebebi nedir bilen var mi? Sağlık ocağına gittim kalp atışına falan baktılar sıkıntı yok dedi ebe idrar aldilar enfeksiyonla alakali olabilir diye
Snszasla MihricanA fazla yemek yedigimiz de şişiyor öyle mi oldu daha mı Farklı mesela dün ben biraz fazla yedim göbeğim gergin ve davul gibi oldu 28+5 iz bizde
MihricanA gokcek07 Devlete gidiyorum numara falan vermiyorlar maalesef instagramda sıdıka hoca var ona yazdim cevap bekliyorum
gokcek07 MihricanA yani hangi şehir bilmiyorım ama burada devlette de numarasını veren doktorlar var Allah kolaylık versin, çok zor durumda isen bekleme derim
MihricanA Snszasla Yatarken sıkıntı yok ayağa kalkınca sanki toplanıyor gibi kasiliyor karnim bi süre sonra geçiyor ama cok rahatsiz edici
Snszasla MihricanA yalancı sancı olabilir mi acaba bende yatıyorum kalkıyorum ama öyle bi gerilme olmuyor akşam yemeği sonrası oluyor genelde şiş ve gergin oluyor.hazımsızlık filan varmı bi soda içmeyi deneseydin . Yada baskı çok mu ayağa kalkınca pozisyondan kaynaklı da olabilir
MihricanA Snszasla Baskı gibi degil daha cok geriliyor toplaniyor gibi özellikle ayaktayken oluyor yürümek bile zorlasiyor ağrı gibi de degil cok farklı anlayamiyorum
Snszasla MihricanA geçenlerde bende çok baskı oldu doktoruma sordum adet sancısı gibi ağrı ve aşırı bel ağrısı yoksa endişe etme normal demişti
MihricanA Snszasla Bel ağrım hic yok sadece toplanıyor tek tarafa geriliyor karnım bikac dk sürüyor sadece
MihricanA Snszasla Biraz stresliyim son zamanlarda sinirlerim cok bozuk bebek de etkileniyor ondan da olabilir bence gideyim en iyisi
Snszasla MihricanA olabilir etkileniyorlar bi de büyüyorlar artık vücuda etkileri fazla oluyor. Eğer sürekli devam ediyorsa ve geçmiyorsa baktırmak da fayda var haftamız ileri olduğu için illaki takip etmem zorundayız
Snszasla MihricanA şimdi aklıma geldi su çok önemliymiş bazen az geldiğinde olabiliyormuş böyle şeyler bol Ca su içmeyi denese bi belki ozaman geçer
MihricanA Snszasla Insallah suyu bu aralar az içiyordum ilk baslarda daha cok içiyodum ondan olabilir gerçekten
Snszasla MihricanA olabilir belkide az gelmiştir ondan sertleşiyordur ona rağmen bi azalma olmazsa bi acile gidersin için rahat eder