Derin47 Doktora gittik kontrole 11+4 haftalığım herşey çok iyi dedi bebeğin durumu ikili testimizi yaptık Eve geldik bir tek tirioid yükselt çıktı onu indirmemiz gerekiyor dedi Eve geldik kanama oldu bende bu durumu yaşayan var mı ?
Gzlgzl Derin47 normal degıl tekrar konustunuzmu doktorla ilaç verip kanamayı kesmesı lazım troid zor bişi degıl ilaçla düzenli kullanımda hemen iniyor
Derin47 Verdi ilaç canım progestan tablet ve iğne verdi ve tirioid için de her sabah aç karına al dedi düzelir demi çok korkuyorum:(