Kızlar merhaba tekrar.Daha öncede post açmıştım adetimden 2 gün sonra geri çekilmeli bir ilişki oldu ondan şüpheleniyorum normalde başka şekilde korunuyoruz ama bir kez öyle oldu.Sonrasında pembe akıntım oldu 1 gün hiç öyle olmazdı normalde aralarda.Bu arada 11 ay önce doğum yaptım adetlerim çok düzenli.Neyse testlerin hepsinde silik çizgi çıktı ama zor gözüküyor.Başta yaptıklarımda sonradan çıkıyordu sonra hemen çıkmaya başladı sonra kan verdim 1,20 çıktı 5 gün sonra yine verdim 0,100 çıktı yok dedim tamam artık adet olmazsam şüphelenirim.Şuan adetime 6 gün var dün yaptım negatifti çöpe attım başka çöp atacaklarla baktım yine çizgi.Bugün yine yaptım yine çıktı.Anlayamıyorum ne olduğunu foto sa eklemeye calısıcam tam gözükmüyor ama..Böyle olup hamile olan var mı ??