Aslihanilhan Kızlar yürüyüşün bir zararı olur mu her gün en fazla 1 saat yürüyorum dışarı çıkıp. Hızlı kilo alan ni insanım çünkü . Yürüyüşün herhangi bi zararı olur mu bebeğe ?
Bilge1234 Aslihanilhan yok olmaz gayet iyi 1 saat yürüyüş tempolu olmamak kaydıyla kendini yormayarak yürüyüş iyi gelir 🌺🤰
gokcek07 Aslihanilhan kendini çok yormadığın sürece olmaz diye düşünüyorum ama en sağlıklısı doktoruna danışmak bazen ilk 3 ay riskli oluyor
Lelisca Aslihanilhan doktorum bana 12. Haftaya kadar çok yorma kendini yürüyüş yapmayalım zaten 12 den sonra her gün 30-40 dakka yürüyüş önereceğim diyordu ben ona istinaden yürümüyorum
Aslihanilhan Elbet-birgun-kavusacagiz evet haklısınız fakat yürümem gerektiğini düşünüyorum 9 haftalıkken 3 kilo almısım nerdeyse ☺️ ama dikkat etmek lazım tabi yürümiyim o halde
Aslihanilhan Bilge1234 dimi bence de zaten yavaş yürüyorum. Hızlı yürümeye halimiz olmuyo ki. Bir de maskelerle nefes nefese kalıyoruz ☺️
Mervensn1 gokcek07 Aslihanilhan olmaz galiba ama bana doktorum 3. Ay bitene kadar bol bol dinlen demişti herhangi bir sorunumuz da yok doktoruna bi danış istersen 🌸
Aslihanilhan gokcek07 şuana kadar bi risk görmedi şükür o yüzden de rahatlıkla yürüdüm ama dikkat etmekte gerekiyo tabi
Aslihanilhan Lelisca öyle miii anladım ben yapmamam gereken bişey varmı dediğimde hani bişey demedi. O sebeple riskli olması aklıma gelmedi hiç. Siz dikkat edin o halde yürümeyin tabiki
monaroza Aslihanilhan Eğer herhangi bir riskin olduğunu söylemediyse doktorunuz iyi bişey bence ben de hep yürürdüm hamile kalınca da devam ettim en başından beri ve kilo için de doğum için de çok etkili bence 😊
grmz31 Aslihanilhan 10 bin 15 bin arası normalde yürüyordum o zamanlarda o kadar yürüdüm hiçbir zararı yoktu normal hamileyseniz sıkıntınız yoksa ama su an sadece 100 metre yürütebilşyorım :) en fazla sonra nefes nefese
Aslihanilhan grmz31 evet bi de maskelerle iyice nefes nefese kalıyoruz ya. ☺️ Kilo almamak adına yürüyorum napiyim ilerisini düşünemiyorum çünkü ☺️
grmz31 Aslihanilhan valla iştahın açıksa dikkat et ben bebeğin kilo yaptığına inanmıyorum :) tamamen açılan iştah kilo yapıyor ancak şu an yaptığın yürüyüş formunu korumanı sağlar ileride durumun müsait olursa yürü çok yarar
Serifeisitmir Aslihanilhan doktorunla görüşmeden yürüme istersen canım benim riskim olmamasına rağmen doktorum 20. Haftaya kadar spor yürüyuse izin vermemişti ki bende hızlı kilo alan biriyim