Kızlar merhaba Ben 13 haftalık hamileyim. Dün 4 gibi aşırı şekilde kanamam oldu. Acil hastaneye geldik doktor 1 gün yatış verdi. Ertesi gün ultrasondan baktı bebek gayet sağlıklı kalp atışları da iyi hatta boyuda uzamış dedi ama kanamam durmadı kesenin dışında bi kanama oluşmuş. Çok endişeliyim. Daha önce yaşayan varmı bu durumu. Progestan hap, iğne ve serum takivesine başladı. Bebek sağlıklı ama kanaman devam ediyor karnında dedi. Yaşayan varmı daha önce?