Ayten1994 Kizlar daha gebeliyimin ilk zamanlari.bana doktor kullanmami soyledi.ama bir arkadas bu ilacin pitilasmaya neden oldugunu soyluyor.siz kullandinizmi? Bi sorun yasadinizmi? Bende cok olmasada az miktarda pitilasma var.
mercimeginanne Ayten1994 bn 3 ay kullandım bide tüp bebek doktorum verdi hiç bişey olmadı. Doktorunu dinle ağzı olan herkes konuşuyor malesef kafa bulandırmaktan başka işe yaramıyorlar