Linaninannesi_ Merhaba arkadaşlar, doğum parası asgari ücretli bir çalışan için ne kadar oluyor? Ayrıca rapor alma hakkımız ne kadar hamilelik süresince?
glsahbaydemir Linaninannesi_ brüte göre hesaplanıyor. İnternetten bakıp hesaplayabilirsiniz. 6 binden aşağı almazsınız ama.