Senaa27 Doktoruna giden var mı bilmiyorum ama Doğum kuşku tam oturmamış bugün bir arkadaşımdan duydum. Biraz tecrübesizliğinin varmış ayak izi almalarını ve baş çevresi ölçümünü bile aile yakını hatırlatmış