Rukbul d vit eksikliği olanlar ağır geçiriyormuş diye duymuştum 30 olması gerekiyormuş en az Allah şifa versin bol meyve sebze ve sirkeli su her gün ayrıca her yemeğin içine sarımsak mutlaka atın. Bitkisel bir şeyler de kullanılmıyor maalesef inşallah en kısa sürede atlatırsınız