Busra0748 38 hafta 2 günlüğüz.Ne bir sancı ne bir rahatsızlık var 🤣🧿maşallah acayip enerjik dolaşıyoruz sürekli haraket ediyorum ama herhangi bir yoklama dahi yok.Sizde durumlar nasıl😍
gokcek07 Busra0748 ahh 39 dayım bende aynı beklemeye devam yarın kontorl var bakalım ne dicek doktorum ☺️ aylardır plates, squat, merdiven, kumda yürüme, hurma ne varsa yapıyorum ama vakti değil sanırım ☺️ neyse geç olsun güç olmasın sağlıkla gelsinler
nimnih gokcek07 38+3deyim, hurma, rezene filan denedim ama herşey kendi zamanını bekler ben müdahale etmeyim diye vazgeçtim. Ne zaman gelirse artık.
Busra0748 2 saat yürüyüş yaptım yine tık yok 😍🤣🧿 kontrolüm oldu bugün 1 hafta daha bekleyelim sonrasuni sancı yaparız normal doğumu deneriz dedi doktor
Busra0748 nimnih gokcek07 Ufak bi kasılma hissediyorum hadi inşallah diyorum sonra uyuyakalıyorum yine yok😍 sağlıkla gelsinler inşallahh 🙏🏻