Henüz doğum yapmadım, ben prima alıcam bununla başlayalım sonra memnun kalmazsak sorun yaşarsak değiştiririm diye düşünüyorum ama bez konusu baya göreceli.
Kimisi prima için en mükemmeli diyor, kimisi sleepye bayılıyor kimisi molfixten çok memnun. Her bebişin cildi farklı mesela, birine pişik yapan diğerine yapmıyor. O yüzden siz bir tanesiyle başlayın, ama bence stok yapmayın, elinizde kalmasın memnun kalmazsanız. Hemen değiştirirsiniz diğerlerini denersiniz.