Ozlemyeni Merhaba 17sinde igne yapildi.normalde bekleyecektim test icin ama dun evdeki testlerden iki tane yaptim negatif cikti.bugun tekrar yaptim ikinci cizgi belirginlesti
afrasil Ozlemyeni canım igne 17sinde ise 18inde iliski oldu demektir . 9 gün olmuş . İliskiden 9 gun sonra idrar da çıkar mi bilmiyorum . Benim 8. Gun kan pozitif çıkmıştı ama igneden dolayıydı . Bence heveslenme 2 gün bekle sonra kan ver
Ozlemyeni Test once negatif ciktigi icin catlatma ignesinin etkisi gecti diye dusundum ama smdi pozitif oldu.dusuncelerinizi merak ediyorum😊