Fatma2711 Arkadaslar karnımın yarısında saplantılar var şidetli bir şekilde sizce neden olabilir yada yasayan varmı lutfen acil yardim edin onceden bir düşük yaptım ve korkuyorum
Fatma2711 MystryYYy Baya bi hareketli Ilk kez bukadar cok hareket ediyor dediginiz gibi gaz sancisi olabilir hic dusunmedim 😐 neyse ki şuan daha iyiyim biraz yürüyüş yaptim