pasaklikontess Bebek kanala girmemiş, sancım yok, suyum ve nişanım gelmedi. 1 cm açıklığım var 38+4 haftadayız bu durumda doğum yapmış anneler kaç hafta da yada kaç gün sonra diğer doğum belirtilerini yaşamaya başladınız nişan su vs… 😁
Mine96 pasaklikontess haftamda 2 cm açılmam vardı 40+5e kadar bekledim o güne kadar açılmam 3.5 cm olmuştu o günde suni sancı ile doğum yaptım
pasaklikontess Meva-annesi keşke kanala inmiş olsa açıklığı ilerletmek için fitil ve suni sancı verirdi kanalda değil diye malesef bekliyoruz 😊
pasaklikontess Meva-annesi açıklık olması için hurma yürüyüş ilişki doğum egzersizleri yapabilirsin 3 4 gündür yapıyorum anca 1 cm 😁
Mine96 pasaklikontess doktorumuz 40.haftaya geldiğimde doğum olsun istedi ben belki kendi sandım gelir diye 41 i beklemek istedim ama baktım geleceği yok 40+5 e kadar bekleyip pes ettim ☺️
pasaklikontess Mine96 bende kendi sancımı kanala düşmesi bekliycem eğer olmazsa direk sezeryan tavsiye ediyor kanalda olmadığı için suni sancı vermek istemiyor verdiğinde kanala girmeye bilirmiş boşuna sancı çekmiş olurum diye ama ben yinede denemek isterim 😊
pasaklikontess Mine96 yani 1 cm açıklık ile de 2 2 buçuk hafta beklenebiliyor bende aslında sevindim açılmam olmuş bir iki güne doğururum diye de zor görünüyor 😁