maviscik77 My12 bana da ilk gittiğimde ikiz olabilir dedi ama sonraki ay ultrasona göre 6+6 idi tek kalp atışı duyuldu :) çok ümitliydim
busra544 My12 ben5 haftalıkken iki tane kese görmüştü 8haftada kalp atışlarını duydum şuan 16 haftalık olduk çok şükür cinsiyetlerini daha ögrenmedim gitmedim doktora🙃
ikizminikler maviscik77 5. Haftada keselerimi görmüştü biri kaybolabilir demişti çok şükür kaybolma felan olmadı. Belki sende öyle olmuştur
My12 maviscik77 ben şuan 11+2 deyim ama aşırı bulantım var sürekli kusuyorum tek yumurta ikizlerinin çok geç belli olabileceklerini birbirlerinin arkasına saklandiklarini duydum acaba ikizmi diye düşünüyorum
Minnakhamis ikizminikler benimde kesemlerimi 5. hafta gördü diğeri çok küçük kaybolabilir demişti banada 😃 şükür ki kaybolmamış 🥰🤲🏻
ikizminikler maviscik77 he anladım tahmin yürüttü belki sadece yada oluştu göremedi 🤷🏻♀️ Başka birine daha görünebilirsin aklında kaldıysa
Mineust My12 benim tek yumurta canım 10. Haftada belli oldu. Dedigin gibi oldu 7. Haftada tekti 10 da belli oldu
My12 maviscik77 baya araştırıyorum ikiz hamile olanları 13 haftalıkken öğrenenler var 5 aylıkken öğrenenler varmış çok ilginç
NefesDeniz My12 Benim 5.haftada gördü doktor ikiz bebeleriniz dedi :)) Allahım gönlünüze göre versin 🌸
Aysnpmk My12 5. Haftada tek kese tek kalp atışı duymuştuk 8. Haftada tek kese iki kalp atışı duyduk ❤️ Saklanmışlar birbirlerinin arkasına 😂