ilk hamileliğimde de ikincisinde de sağlık ocağı aradı ve zamanını bildirdi. ilk hamileliğimde ilk dozu 20.haftada yaptırmıştım. şimdi de yine 20.ci haftamı bekliyorum. hareketlerini daha net hissedince daha iyi olur demişlerdi. ayrıca öncesinde kan tahlilimi de aldılar. keşke hepsi böyle ilgilense ✌🏼