Dlktpl AyeGlKarabulut benımde oyle caba dedım donuyomu emın olamıyorum kı yer degıstırırken mı oluyo yada sertlesıp kasılıyomu bılmıyorum
Esraece AyeGlKarabulut 20.haftayi sabirsizlikla bekloyorum bazen boyle damar atar gibi bisey oluyor ama bebek mi degilmi onuda biomiyorum saglikla buyusunler insallah kucaklarimiza almak nasip olir
HanifeOkutan AyeGlKarabulut evet 😂😂😂 çıkmak istiyor galiba erken doğacak dedim doktora😂😂 yok tamamen yaramazlıkla alakalı bi durum dedi💕😊 tatlı güzel Sevinç’ler çok şükür 😊💕