Sarekerem Merhaba arkadaşlar dün temizlik yaparken belimin ve popomun üzerine sert bı sekilde düştüm bebeğimin hareketinde sıkıntı yoktu ama bel ağrım var şuan da afedersiniz ishal olmuş durumdayım başına gelen oldu mu
Merve8494 Sarekerem bende geçen gün ayağımı burktum disari da sırt üstü düştüm sirtimda çantam olduğu için belime bise olmadi ama ayağım şişti kolum falan açıyordu bebek hareketinde sıkıntı yoksa dert etme bende onc3 bebek hareketlerine baktım gayet normaldi
gokcek07 Sarekerem geçen sene bi arkadaşım merdivende düşmüştü çok şükür bi sıkıntı olmadı onda ama yine de doktoruna sor bence
Tomris06 Bebek o sert düşüşle bagirsaklarina baskı yaptığından ishal olmuşsundur Bende de zorlamalarda ishal durumu oluyo ama bence bi doktora gitseydin. Sonucta önemsenmeyecek veya bir iki yorumla gecistirilecek bi sey değil bu.