19_96 valla ben sezaryen oldum milletin abartması gibi ne bir karında uyuşma ne kolda bacakta belde bir ağrı hiç bişi yaşamadım Biraz millet abartmayı seviyor. Spinal oldum ilk 2 gün ağrı çekiyorsun ama onu normalde olsan vajinanı kesseler normal doğumdada çekebilirsin ağrıyı sadece dikkat etmen gereken spinalde kesinlikle kendini iğne vururken kasmıcaksın.O kadar rahat olcaksın ki hiç olmadığın kadar. Bana öyle dediler ve ben spinal doğumun hiç yan etkisini yaşamadım elhamdülillah