20 haftalık hamileyim, dün sabah 40-45 dakika biraz hızlı yürüyüş yaptım ve gün boyunca biraz fazla çalıştım bilgisayada, yürüyüş hızlı olduğu için mi ya da biraz hava soğuk mu geldi bilmem baya ağrı vardı gün boyunca , sabah hastaneye gittim ne olur ne olmaz diye, doktorum magnezyuma başlattı ve bilgisayar telefon azalt biraz dedi , yürüyüş için bir şey demedi aslında