17 Haftalık hamileyim. Bugün kontrolde doktorum bebeğimin beyninde iki tane kist olduğunu, ileriki haftalarda muhtemelen kendiliğinden kaybolacağını, kaybolmasa bile bir sorun teşkil etmeyeceğini söyledi ama içim rahat etmiyor. Böyle bişey yaşayan varmı