Tevhidehli1 Sancı ve sertleşmem vardı idrarda bunlar eser yazıyor bi değer daha referans dışı yaşayan var mı? Bu ne demek ? Nasıl bir tedavi uygulandı
Tevhidehli1 Feerihan günde en az 3 lt içerim dünde doktor bebeğin suyu fazla dedi 🤦🏼♀️Ben ne yapacağımı şaşırdım