Arkadaşlar dün kayınpederime korona teşhisi konuldu. Aynı evde yaşadığımız için benide karantinaya aldılar 2 hafta. Hatta bugün kontrolunm vardı gidemedim. Yarın 37. Haftaya giriyor olacağım. Tam 39. Haftaya girdiğimde karantina süresi bitmiş olacak. Şimdiye kadar hamileliğimde herhangi bir problem yaşamadım. 39. Haftaya kadar dayanabilir miyim sizce ? 36. Haftada bebek baş aşağı dönmüştü doktor bu saatten sonra değişmez demişti ama tabi bugün kontrole gidemedigim için bilmiyorum. Genelde kaçıncı haftada normal doğum oluyor