Merhaba kızlar,
çatı muayenesi hakkında bilgilendirmek istedim sizi. Çünkü ben gibi daha önce alttan bile muayene olmamış birçok arkadaşımın endişelendiğine şahit oldum.
Doktorum iki parmak ile muayene etti ve muayene ederken eldivenine jel sıktı. Kesinlikle abartıldığı gibi bir acı yok. Hatta ben kendi kendime bu muydu dedim. Herkesin acı eşiği tabiki farklı ama kesinlikle korkmayın. 30 saniyelik bir işlem.
Bilgilendirmek istedim 💕 Hepinizi öpüyorum