Selam kızlar 32+4 günlük hamileyim ve yerimde hiç durmuyorum sanki oturmak bana batıyor yorulmak nedir bilmiyorum sürekli ev işi yapıyorum yaa biraz otursam tekrar kalkıyorum başka bişey yapıyorum çok enerjiğim sizde mi böylesiniz ve yorulduğumu akşam olup uzanınca anlıyorum arada kasığım batıyor bebek sertleşiyor sonra korkuyorum bebişime bişey olacak die ama elimde değil duramıyorum😰😏