Ben epiduralle doğum yapan bi çok kişiyi gördüm hiç öyle bi şey demiyorlar valla hem sancıyı tamamen kesmiyormuş sadece daha katlanır hale getiriyormuş bi de sancıyı makine gösteriyo ve doktor ıkın diye yönlendiriyor zaten bence epiduralle alakalı değil ama bazı kişiler panikten ıkınmayı tam yapamıyo onu da epidurale bağlıyor Allah yardımcımız olsun benim ilk doğumum olacak inşallah ben de epidural istiyorum