Merhabalar arkadaşlar. Ben sayfada da yeniyim, annelikte de yeni bir adayım. Deneyimlerinizi okumak çok hoşuma gitti öncelikle teşekkür ederim. Son regl tarihime göre şuan 6+2 deyim. Beta HCG değerim düzenli arttı. Bugün de keseyi gördük ❤️ İnşallah 10 güne kadar da kalp atışını duyabiliriz dedi doktorum. Gerçekten güzel hisler. Allahım isteyen herkese sağlıklı hamilelik ve sağlıklı bebekler nasip etsin. Çok şükür şuanda bir problemim olmadı sadece ciddi gaz sorunum oluştu, normalde de vardı şuan hormonlardan dolayı neredeyse iki katına çıktı. Olsun, her türlü zorluğa razıyız, yeter ki yavrularımız sağlıkla büyüsün. Ayrıca unutmayalım ki, her bünye farklı, herkeste her zaman aynı işlemeyecek süreç. Dolayısıyla kendimizi bedenimizi tanıyalım, internetten okuduğumuz herşeyi benimsemeyelim, kendimizi başkalarıyla kıyaslamayalım, gönlümüzü ferah tutalım. Sevgiler❤️