Sevgigulsen Kızlar 6 haftalık hamileyim..kasiklarimda çok şiddetli ağrı var sol tarafımdaydı smdi sağ tarafıma geçti. Acile gitsem özele ultrasonla bakarmi bebeğe birşey oldumu diye .. çok korkuyorum birşey olacak diye
Alparslan Sevgigulsen cnm her hangi bi yakın özel hastaneye git nöbetci kadın doğum doktoruna kayıt açtır muane eder sen şikayetlerini anlat eyerki ultrasonla bakmaya yanaşmassa sen acık acık de ultrasonda görmek istiyorum doktor de ama büyük ihtimal bakıyolar bebeği
Alparslan Sevgigulsen oluyor cnm nöbetçi kadın dogumcu ben kendim de gitmiştim ozele ordan biliyorum nöbetci sabaha kadar kalıyor
ozgesoy28 Sevgigulsen vardır gitmeden önce hangi hastaneye gideceksen ara internetten telefonunu alıp sor kadın doğum var mı sancım var gelicem diye bilgi veriyolar hemde boşa vakit kaybetmezsin ama mutlaka git
Sevgigulsen ozgesoy28 bos yere esimin tedirgin etmekte istemiyorum bazilari normaldir kasma bu kadar diyo ama kayinvalidem bu sekilde iki dusuk yapmis. Cok korkuyorum ben gereksiz yere buyutmuyorum degil mi ?
ozgesoy28 Sevgigulsen değil tabiki canım kasık ağrısı biraz sıkıntılı sende biliyosundur hemde çok yeni bi gidip baktırmak rahat etmek en iyisi sonradan düşünmek yerine en güzeli civar hastaneleri de ara hemen hazır git