Kızlar merhaba dün çatı muayenem vardı ve inanılmaz kasıldım doktor sakin ol diyor ama yapamıyorum yani elimde değil o yüzden şimdi korkmaya başladım acaba normal doğum bunun için engel olur mu ya da doğum zamanı gelip sürekli açıklığı kontrol ediyorlar ya yine böyle katılacak mıyım canım her seferinde yanacak mı korkuyorum nasıl oluyor bu süreç bilenler beni aydınlatabilir mi piliiss 🤦🏻♀️