Ozge0634 Kızlar mrb Marmaris devlet hastanesinde doğumdan sonra özel oda imkanı varmı acaba yoksa odalar 3 4 kişilik mi bilgisi olan varmı
2148 Ozge0634 bende marmaristeyim yanlız devlet hastanesinde hasta ve doğum olmuyor dendi bana muğlaya gideceksin dendi, bende ahu hastanesine gidiyorum
Ozge0634 2148 aaa ne zaman dendi size ben üç hafta önce gittiğimde doktor hiç öyle bişey söylemedi hatta doğum hakkında da baya konuştuk