Kubra_6 Kızlar erken gebelik testini adetten kaç gün önce yapmalıyım sizce ? Sizler kaç gün önceden yapıp güzel haberler aldınız ?
MeliSeliMelih Kubra_6 canım ben 8 gün önce yaptım silikte olsa göstermişti şimd 11 haftamız biticek 🥰
begummm26 Kubra_6 Erken gebelik testlerini beklediğiniz adet tarihinden 5-6 gün önce yapabilirsiniz. Bi 2-3 gün daha bekleyip yaparsanız daha net olur diye düşünüyorum ben😊 Hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻🌸
Neslicavusoglu Kubra_6 bnde erken gebelik testiyle 3gün kala net çizgiyle öğrendim. Şuan 23. Haftamızdayız 🌺
MeliSeliMelih Kubra_6 ben 8 gün önce dayanamayıp yapınca telefon ışığıyla görmüştüm o siliği 😂 sonra bide 6 gün kala yaptım o zaman çizgiyi göstermişti net olarak 🥰
Kubra_6 MeliSeliMelih 😍😍 allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım 🤗 dayanamayıp yapacağım galiba 😂
Kubra_6 Tugce1803 herkeste farklı oluyor işte 😔 ilk defa bu ay denemeye başladık bütün yumurtlama gününü değerlendirdik adetime 8 gün var kasıklarımda ağrı var. Yapıp yapmama konusunda çok kararsızım
Eczmery123 Ben 2gün kala yaptım. İkinci çizgi silikti. Öyle öğrendim. Adete ne kadar yakın olursa o kadar doğru ve net gösterir.
Tezcansadulla Ben 6,5,4 gun kala yapmistim negatifti 3 gun kla silik cizgi gormeye basladim bakalim hayirlisi
Tezcansadulla Kubra_6 bekle cnm ben yumurtlamanin 12. Gunu gordum silik cizgiyi hayirlisi insallah bende 2 gun snra yapicam
Kubra_6 Neslicavusoglu maşallah 😍 allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🙈 darısı bana inşallah 🤗