Chucky benim hikayem biraz farklı.hani derler ya ceketi atsan hamile kalıyor o moddayım ben🤦🏻♀️Üçüncüye spiralle hamile kaldım ben.bu dördüncüye de doğum kontrol hapıyla.🤦🏻♀️🤦🏻♀️Adetlerim düzensiz diye gittigim doktor yumurtlamaya ve catlamaya yardımcı bir ilaç vermiş.ben düşünemedim sormadım da ne derse yaptım kullandım.o ay hamile kaldım🤷🏻♀️🤷🏻♀️Korunma yöntemlerinin hiçbiri yaramadı.şimdi tüplerimi bağlatacagım hayırlısıyla bir daha aynı acıları yasamak istemiyorum.cünkü insan hamile oldıgunu duyunca aldırmaya kıyamıyor vicdan yapıyor😊aynı duruma düşmek istemiyorum🤲🏻🤲🏻🌸