Ben doğumda işi bırakmayı düşünüyorum 3 yıldır çalışıyorym yaklaşık muhasebeyle görüştüm doğum rapor parası 7_8 bin civarı alırsın ama işsizlik maaşı alırsan daha fazla alırsın dedi ben işsizlik maaşı alıcam o yüzden ikisinide aynı anda alamıyomuşuz maalesef