36 haftalık hamileyim dün çatı muayenesine girdim aşşşırı kasıldım aslında hiç acımıyor ama kendimi açamıyorum tamamen kapatıp kasılıyorum doktor bu şekilde normal doğuramazsın dedi psikolojim çok bozuldu ne yapmam gerek bilmiyorum çatı muayenesinden korkup normal doğuran var mı acaba