Mozi1605 28+5 olduk gebeliğin en basından beri hep bel ağrısı çekiyorum ve halen de aynı şekilde devam ediyor yattığım yerden kalkamıyorum eşim destekliyor yoksa ne oturduğum da kalkabiliyorum ne yattığımda hatta bazen sırf bu yüzden yatmak bile istemiyorum 🤦♀️ Magnezyum da içiyorum soda da ama yok yani faydası olmuyor bazı kişilerde bel ağrısı çok fazla olurmus haliyle göbek de büyüyor baskısı oluyor ister istemez