Peyzaj https://imgyukle.com/i/Ijogmy https://imgyukle.com/i/Ijoh4M https://imgyukle.com/i/IjocIp Arkadaslar biri kiz diyor biri erkek diyor sasirdim kaldim anlayanlar ciddi olarak yardimci olur mu ? 🙁
19231923 Peyzaj kaçıncı haftadasın?? Ben 20.haftaya kadar hiç görmedim 20 de kız dendi ayrıntılı da erkek çıktı🤣
Peyzaj z-s2345 cnm bu 3. Gidisim biri %90 kiz dedi biri kemik yapisina gore erkek dedi bugun doktorum da %90 erkek dedi 🙁
Peyzaj ecembugra53 cnm bugun tam 14+0 olduk biri %90 kiz dedi bugun kendi doktorum da ugrasti acmadi yine salladi gobegimu baya bi bi ara goedu gibi olsu sanki erkek bu yaaaa yapti boyle cok kafam karisti ya 🙁
ecembugra53 Peyzaj canım bu hafta tam bebeğin gelişme çağı bekle bakalım hayırlısı olsun senın için güzel kardeşim saglıklı olsun yeter 🤲🏻🥰
sevimlieyuboglu61 Peyzaj 14 hafta erken, 16-17 de daha iyi belli olur .. ama net detaylıda kesinleşir
halitefe Peyzaj 14 daha çok erken canım normal şuan netleşmemesi 16. Haftayı hatta 20. Haftayı bekle detaylı ultrason yaptırır en net sonucunda alırsın
Peyzaj ecembugra53 amiiiin balimmm ya ama allah icimi biliyor ya bi oglum var yasim 26 ikinciyi de kiz diye gecirdim icimden ama hayirli ve saglikli olsub artik ne diyeyim 🥰 ama sen bi daha incelesene bi kizzzz de bana 😂😂😂😂
Peyzaj 19231923 yaaaaa benim bi oglum var keske saglikli bir sekilde bu ikinci gebeligime de kiz dense 🤲🤲🤲💕 cok istiyorum ama doktorun biri kiz dedi baska doktor kendi doktorum da erkek diyor
Peyzaj z-s2345 ayyyy ciddi mi seninle ayni ilerliyoruz o zaman 🥰 bakalim seninki ne olacak 🤔 ilk cocuk mu bu arada benim ikinci