Zeynepnsenaeslem Kizlar 36+5 haftaligim bugun kasiklarima baski yapiyo baski yaptikca canim kesiliyo sizce bu dogum belirtisi midir
deletedmom351 Zeynepnsenaeslem Canım bende 37 olacağım yarın aynı baskılar bende de var sordum ben yalancı sancı olabilir takip etmemi söyledi sıklaştığı zaman doğum sancıları oluyormuş.
ozgesoy28 Zeynepnsenaeslem şuan 37+1 olarak bendede aynısı var sabahtan beri hatta sancısı da var ama uyudum uyandım öyle çokkk aşırı değil ama bende korkuyorum 38+4 bekliyorum sezaryen için bebek sabahtan beri kasık ve tam vajina üstünde
Symn Zeynepnsenaeslem bende 34 haftalık Bebeğim 3 hafta önden gidiyor ult göre 37 benimde dünden beri belimden ağrı giriyor kasıklarımda aynı korku bende var Allah yardımcımız olsun benim erken başladı biraz
Zeynepnsenaeslem Maliefem cok degisik baskı anlayamiyorum. Sanki cocuk kendini asagi ittiriyomusta kasiklarima bastiriyomus gbi canimi acitiyo
Svde Zeynepnsenaeslem bendede oluyodu sanırım aynı şeyden bahsediyosun idrarını tutmamaya çalış oda sancı yapıyo. Ama doğum belirtisi değil öyle olsaydı ben 39+3üm bekliyorum hala